<
درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش آمدید,این وبلاگ با هدف خدمت به شما کاربران گرامی و اطلاع رسانی در تمام زمینه ها تاسیس شده درضمن برای نمایش بهتر سایت از مرورگر فایر فاکس استفاده نمایید.
آخرين مطالب ارسالي
کورل دراو، نرم افزار قدرتمند طراحی برداری – CorelDRAW Graphics Suite X6 16.1.0.843 SP
Avast Internet Security 8.0.1489.300 Final - بسته امنیتی آواست
cFosSpeed 9.04 Build 2051 Final - افزایش سرعت اینترنت
کلیپ تماشایی از گربه با کلاس
کلیپ هنرنمایی پدربزرگ از کار افتاده در جشن عروسی
کلیپ خنده دار و دیدنی اجرای حمید ماهی صفت در گرگان
ویرایش، نمایش و افزایش کیفیت تصاویر توسط easyHDR Pro 2.30.1
نرم افزار کنترل از راه دور سیستم – TeamViewer v8.0.16447
دانلود cFosSpeed 8.00 Build 1946 Final نرم افزار افزایش سرعت اینترنت
دانلود بایت شماره 221 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان
نسخه جدید و قابل حمل قدرتمندترین نرم افزار رایت – Nero Burning Rom v11.0.15000.1.12 Portable
نرم افزار مانیتور دمای کامپیوتر SpeedFan 4.47
دانلود نرم افزار ضد تروجان قوی GridinSoft Trojan Killer 2.1.2.1
دانلود نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0.322
دانلود بایت شماره 220 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان
نرم افزار کم حجم و کارآمد مدیریت دانلود InstantGet
تصاویری از مارال فرجاد , Maral Farjad
NetSarang Xmanager Enterprise 4.0.0193 – کنترل سیستم از راه دور
دانلود Joboshare DVD Creator v3.2.9.0413 - نرم افزار رایت فیلم بر روی DVD
دانلود Splash PRO EX v1.12.2.0 - نرم افزار تماشای فایل های ویدئویی
دسته بندي : <-CategoryName->

Vogone Vocal Remover نرم افزار جدا کردن صدای خواننده از روی آهنگ با Vogone Vocal Remover 3.30

 

Vogone Vocal Remover یکی از بهترین برنامه‌های برداشتن صدای خواننده از روی موزیک میباشد. یک نرم افزار تک و بی نظیر برای اینکه صدای خواننده را از آهنگ جدا کنید و صدای خودتان یا خواننده دیگر را به آهنگ بچسبانید! با استفاده از این برنامه همه اینها با چند کلیک ساده امکان پذیر است. این نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند میباشد. شما هم اکنون می‌توانید این نرم افزار مفید را از سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

 

 

note327 نرم افزار جدا کردن صدای خواننده از روی آهنگ با Vogone Vocal Remover 3.30 فرمت: EXE

chart pie376 نرم افزار جدا کردن صدای خواننده از روی آهنگ با Vogone Vocal Remover 3.30 حجم: ۳.۵ مگا بایت

down432 نرم افزار جدا کردن صدای خواننده از روی آهنگ با Vogone Vocal Remover 3.30 دانلود: دانلود مستقیم

lock320 نرم افزار جدا کردن صدای خواننده از روی آهنگ با Vogone Vocal Remover 3.30 رمز: www.yasdl.com

بازديد : بار
18:53 | سه شنبه 25 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

 

CyberLink PowerDVD Ultra از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

 

CyberLink پلير قدرتمند و همه كاره CyberLink PowerDVD Ultra 12.0.8684.1312

 

 

 

password پلير قدرتمند و همه كاره CyberLink PowerDVD Ultra 12.0.8684.1312 پسورد فایل: www.downloadha.com

download پلير قدرتمند و همه كاره CyberLink PowerDVD Ultra 12.0.8684.1312 لینک دانلود ۱۱۳٫۰ مگابابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
14:13 | سه شنبه 25 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

 

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio HD Platinum نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید. نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

 

Sony Vegas ويرايش حرفه اي فايل هاي مالتي مديا با Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0.295

 

 

 

password ويرايش حرفه اي فايل هاي مالتي مديا با Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0.295 پسورد فایل: www.downloadha.com

download ويرايش حرفه اي فايل هاي مالتي مديا با Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0.295 لینک دانلود ۱۵۸٫۹ مگابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
14:13 | سه شنبه 25 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

Pinball Arcade – پینبال یکی از بازی های سرگرم کننده و جالب می باشد که در حالت واقعی برروی یک میز چهارگوش صورت می گیرد و شما می بایست مانع از رفتن توپ به حفره های درون میز شوید و هرچه بیشتر توپ را در میدان نگه دارید ، بیشتر امتیاز می گیرید . حال بهترین سازنده بازی پینبال برای کنسول های بازی ، نسخه ایفون بازی پینبال را منتشر کرده است که برای اجرای آن نیازمند نسخه‌ی ۴٫۳ و بالاتر سیستم عامل iOS می باشید .

 

Pinball Arcade بازي سرگرم كننده پينبال Pinball Arcade v1.0.8   آيفون و آيپد

 

 

 

password بازي سرگرم كننده پينبال Pinball Arcade v1.0.8   آيفون و آيپد پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازي سرگرم كننده پينبال Pinball Arcade v1.0.8   آيفون و آيپد لینک دانلود ۱۶٫۷ مگابابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
14:7 | سه شنبه 25 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

McAfee Total Protection نام یک نرم افزار حفاظتی قدرتمند از کمپانی معروف McAfee می باشد که نام آن برای کاربران دنیای نرم افزار و اینترنت ناشناخته نیست و محصولات امنیتی این شرکت همیشه مورد استفاده افراد حرفه ای بوده است. در این نرم افزار قدرتمند که نسخه ۲۰۰۹ آن به تازگی برای کاربران ارائه شده است می توان اقدامات مدیریتی امنیتی مناسبی را بر روی یک شبکه اعمال نمود.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی اعمال سیستم های امنیتی یکپارچه و تعریف شده توسط مدیر بر روی سیستم های شبکه ، شناسایی نقاط ضعف و آسیب پذیری های شبکه تحت نظارت و معرفی آن ها به مدیریت ، توانایی مدیریت آسان بر شبکه با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه ، توانایی جلوگیری  و کاهش حملات ۰day ( حملاتی که بر روی نقاط ضعف عمومی نشده بر روی سیستم ها صورت می گیرد ) به سیستم ها با بهبود قسمت دفاعی و دفع اکسپلویت های مخرب به صورت خودکار و تحلیل آن توسط نرم افزار و اقدام به Patch نمودن نقطه آسیپ پذیر ، شناسایی rootkit ها و نابودی آن ها ، توانایی استفاده از اینترنت و وب سایت ها توسط کاربران شبکه با اطمینان با استفاده از ابزار هشدار دهنده در مورد وب سایت های خطرناک احتمالی و آگاه سازی آن ها  و غیره  اشاره نمود.

 

mcafee بسته امنیتی مکافی McAfee Total Protection 2009

 

این بسته شامل ابزارهای امنیتی ذیل می باشد:

Anti-virus : این برنامه آنتی ویروس قدرتمند یکی از محبوبترین و پر مخاطب ترین برنامه های ضد ویروس جهان به شمار می آید.
Anti-spyware : برنامه ای بسیا قدرتمن جهت محافظت از سیستم در برابر تهدید برنامه های جاسوسی و مخرب.
Anti-Spam : ایمیل های تبلیغاتی ناخواسته و یا هرز نامه ها به وسیله این بخش از مجموعه McAfee  ، راهی به سیستم شما نخواهند داشت!
Anti-phishing : حیله های phishing چیزی فراتر از هرزنامه های ناخواسته و مزاحم هستند. آنها می توانند منجر به دزدیده شدن شماره های اعتباری، کلمات عبور، اطلاعات حساب یا سایر اطلاعات شخصی شما شوند.اینجاست که ارزش این بخش از مجموعه مک آفی بیشتر خودنمائی می کند.
Two-way Firewall : یکی از مطرح ترین برنامه های این مجموعه ، دیواره آتش قوی  آن می باشد که در هنگام اتصال به اینترنت از سیستم محافظت می کند.
Advanced Web Site Safety Ratings : با در اختیار گذاشتن رنکینگ و اطلاعات وب سایت شما را از خطرهای آنلاین  احتمالی مصون می دارد.
Identity Protection : حفظ هویت شما در دنیای وب ؛ شما می توانید بدون شناخته شدن خرید کنید و ایمیل بزنید.
Parental Controls : نرم افزاری مفید برای اعمال فیلترینگ و نظارت بر فعالیت کودکان در وب.
Data Backup : با استفاده از این نرم افزار می توان در زمان مشخصی به طور اتوماتیک از اطلاعات فایل پشتیبانی تهیه کرد.

 

password بسته امنیتی مکافی McAfee Total Protection 2009پسورد فایل: www.downloadha.com

download بسته امنیتی مکافی McAfee Total Protection 2009لینک دانلود – 72.7 مگابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
11:47 | شنبه 22 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کسپراسکای در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت دانلودها به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

 

kaspersky update آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 22 بهمن 90

 

 

برای مشاهده آموزش آفلاین نرم افزار کلیک کنید.

با استفاده از این آپدیت شما می توانید نسخه های :

Kaspersky ineternet Security

Kaspersky Antivirus

Kaspersky PURE

را آپدیت نمایید.

 

source آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 22 بهمن 90 توضیحات : لینک های مستقیم دانلود آفلاین آپدیت Kaspersky تا یک ماه پس از تاریخ ارسال مطلب سالم می باشند و پس از آن از سرور سایت حذف خواهد شد. ضمنا هر ۱۰ روز آپدیت آفلاین جدید Kaspersky در سایت قرار خواهد گرفت.

 

password آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 22 بهمن 90پسورد فایل: www.downloadha.com

download آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 22 بهمن 90 لینک دانلود – 250 مگابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
11:47 | شنبه 22 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

UCam یک نرم افزار حرفه ای مخصوص سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر و برای عکس برداری و فیلم برداری می باشد که دارای تنظیمات بسیار پیشرفته برای گرفتن فیلم و عکس های حرفه ای و زیبا است. این نرم افزار دارای افکت هایی مانند قاب های زیبا ، تنظیمات روشنایی ، زوم بسیار زیاد و .. می باشد.

 

UCam عکاسی حرفه ای با UCam 1.1.3.020905   اندروید

 

 

 

password عکاسی حرفه ای با UCam 1.1.3.020905   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download عکاسی حرفه ای با UCam 1.1.3.020905   اندروید لینک دانلود – 10 مگابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
11:46 | شنبه 22 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

Talisman Desktop نام نرم افزاریست قدرتمند که همان طور که اشاره شد به منظور مدیریت و ایجاد یک محیط رومیزی منظم بر روی سیستم عامل می باشد. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن یک محیط جدید به کاربر علاوه بر ویژگی مدیریتی برنامه ها و آیکن های موجود بر روی دسکتاپ از ویژگی های دیگری نیز برخوردار است. از میان این ویژگی ها می توان به قابلیت اجرای نرم افزار با استفاده از ۱۰۰ ها پوسته نمایشی مختلف ، توانایی اجرا به صورت تمام صفحه به منظور جایگزینی کامل بر روی Desktop اصلی ، قابلیت ساخت Panle های مختلف بر روی Desktop اصلی به منظور قرار دادن میانبرهای سریع ، قابلیت جایگزینی برای استفاده پیشفرض از نرم افزار به جای Explorer.exe بر روی تمامی ویندوزها ، قابلیت Switch نمودن سریع پوسته های برنامه با کلید های میانبر ، توانایی ایجاد Start Menu و دیگر منوهای سفارشی ، توانایی کنترل حفاظتی و ایجاد دسترسی های مختلف برای افراد گوناگون و … اشاره نمود. 

 

Talisman Desktop تغییر کامل محیط ویندوز توسط Talisman Desktop 3.4 Build 3400 Final

 

 

 

password تغییر کامل محیط ویندوز توسط Talisman Desktop 3.4 Build 3400 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download تغییر کامل محیط ویندوز توسط Talisman Desktop 3.4 Build 3400 Final لینک دانلود – 11 مگابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
11:43 | شنبه 22 بهمن 1390
نويسنده : سجاد رحیمی
دسته بندي : <-CategoryName->

Mozilla Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.



دانلود نسخه انگلیسی با لینک مستقیم

دانلود نسخه فارسی با لینک مستقیم

دانلود نسخه پرتابل(بدون نیاز به نصب)

پسورد فایل زیپ:www.danlodhaa.com
بازديد : بار
11:13 | یک شنبه 16 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

 

Google Chrome نسخه جديد مرورگر گوگل كروم Google Chrome 18.0.1025.3 Dev

 

 

 

password نسخه جديد مرورگر گوگل كروم Google Chrome 18.0.1025.3 Dev پسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جديد مرورگر گوگل كروم Google Chrome 18.0.1025.3 Dev لینک دانلود ۲۴٫۹ مگابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
11:10 | یک شنبه 16 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

نرم افزار Firegraphic علاوه بر مدیریت تصاویر قابلیت های بسیار مهم دیگری نیز دارد که از جمله آن ها می توان به پشتیبانی از انواع فایل های مالتی مدیا را برشمرد ، این قابلیت بیانگر آن است که کاربر می تواند بدون دغدغه فایل های صوتی و ویدوئی خود را به Firegraphic سپرده و منتظر اجرای آن هابا کیفیت فوق العاده بنشیند.
این ابزار در حقیت یک نرم افزار مدیریت فایل های مالتی مدیا به شمار رفته و می تواند به آسانی این قابلیت را به کاربر دهد که تنها با استفاده از همین ابزار هم بسیاری از خواسته های خود را مرتفع سازد. در Firegraphic ویرایش تصاویر هم پیش بینی شده و کاربر می تواند به ساده ترین شکل ممکن و در عرض چند دقیقه ویرایش هایی نسبتا حرفه ای را با چندکلیک ساده انجام دهد بدون این که وقت زیادی صرف کرده باشد و یا این که نیاز به آموزش خاصی پیدا کند. در این نرم افزار بسیار سبک قابلیت Import تصاویر و به طور کلی تمامی فایل های مالتی مدیا از سیستم های قابل حمل دیجیتال و هارد دیسک های قابل حمل گنجانده شده است. ضمن این که به ساده ترین شکل ممکن می توان تصاویر را از دوربین های دیجیتالی و یا حتی اسکنرها به داخل نرم افزار برده و برای اهداف بعدی از آن بهره برد.
یک قابلیت جالب در مورد Firegraphic انتخاب دسته ای فایل ها بوده که می توان به سادگی دسته ای از فایل ها را انتخاب نموده و برای ویرایش ، تغییر اندازه و یا تغییر نام آن ها اقدام کرد. در این ابزار قابلیت به خروجی بردن فایل ها هم به صورت های مختلف وجود دارد. کاربر می تواند به سادگی عکس ها را پرینت گرفته ، برروی یک لوح فشرده رایت نماید و یا از آن ها یک اسلایدشو حرفه ای تهیه نماید.

 

 FireGraphic%2010.5.10505%20Datacode%2011.08.2010 مديريت تصاوير خود با FireGraphic 10.5.10505 Datacode 11.08.2010

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Firegraphic :
- مدیریت حرفه ای تصاویر
- مدیریت فایل های صوتی و تصویری و اجرای آن ها
- پشتیبانی از اکثر فرمت های تصاویر
- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج صوتی و ویدئویی
- نمایش تصاویر و به طور کلی تمامی فایل های مالتی مدیا با بهترین کیفیت ممکن
- حجم پائین در مقایسه با قابلیت های و نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط کاربری جذاب و البته استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- قابلیت پیش نمایش زیبا از تصاویر تنها با حرکت ماوس برروی آن ها
- ویرایش تصاویر با امکاناتی نظیر تغییر اندازه ، چرخش تصاویر ، تغییر در رنگ و کنتراست تصاویر و …
- وجود افکت هایی زیبا برای تصاویر
- قابلیت انجام کارها برروی دسته ای از فایل ها
- قابلیت Import کردن تصاویر و تمامی فایل های مالتی مدیا از سیستم های مالتی مدیا قابل حمل
- Import نمودن از انواع هارد دیسک
- قابلیت عکس برداری از تصاویر فیلم های در حال اجرا
- قابلیت Import تصاویر از دوربین های دیجیتالی و اسکنرها
- قابلیت فشرده سازی تصاویر با فرمت JPEG برای استفاده در وب سایت ها
- قابلیت پرینت تصاویر
- قابلیت رایت تصاویر برروی انواع لوح های فشرده
- قابلیت ساخت اسلایدشو های حرفه ای از تصاویر
- قابلیت ارسال تصاویر به دوستان از طریق ایمیل
- نمایش محیط نرم افزار به دو صورت Compact و Advanced
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

password مديريت تصاوير خود با FireGraphic 10.5.10505 Datacode 11.08.2010پسورد فایل: www.downloadha.com

download مديريت تصاوير خود با FireGraphic 10.5.10505 Datacode 11.08.2010 لینک دانلود – 5.1 مگابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
12:33 | دو شنبه 10 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

بعضی وقت ها اتفاق می افتد که بخواهیم یک دسته فایل را یکجا تغییر نام دهیم. برای اینکار معمولا برای آنها یک قسمت ثابت و یک قسمت شمارشی در نظر میگیریم و یا یبه صورت دستی و یا با استفاده از سیستم موجود بر روی ویندوز استفاده می کنیم. اما همانطور که میدانید این دو روش مشکلات فراوانی دارد، روش اول که عملا برای تغییر نام بیش از ۵۰ فایل غیرممکن و خسته کننده است و روش دوم نیز فاقد هرگونه روشی برای نام گذاری حرفه ای بر روی فایل ها است.
نرم افزار Batch File Renamer حلال همه ی این مشکلات است. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به راحتی و با بهترین امکانات فایل های خود را تغییر نام دهید. در این نرم افزار با وارد کردن نام ثابت و عدد شروع تغییر نام را معین کنید و با یک کلید کل فایل هایی رو که انتخاب کردین رو تغییر نام دهید.

 

Ezyware Batch File Renamer تغییر نام دسته ای فایل ها با نرم افزار کوچک و قدرتمند Batch File Renamer 5.1

 

 

 

password تغییر نام دسته ای فایل ها با نرم افزار کوچک و قدرتمند Batch File Renamer 5.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download تغییر نام دسته ای فایل ها با نرم افزار کوچک و قدرتمند Batch File Renamer 5.1 لینک دانلود – 70 کیلوبایت | لینک کمکی

بازديد : بار
12:33 | دو شنبه 10 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

قابل توجه دوستانی که همیشه به اینترنت دسترسی ندارند و یا خواهان آن هستند که وقت زیادی برای آپدیت آنتی ویروس خود نگذارند , نگران نباشند توسط این آپدیت آفلاین یا اضافه کردن دیتابیس به نود ۳۲ (SET Nod32 Offline Update) شما میتوانید از گرفتارشدن به انواع ویروسها و تروجان ها آسوده خاطر باشید.

 

nod32offline آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود۳۲ – NOD32v 3 Offline Update

 

source آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود۳۲ – NOD32v 3 Offline Update توضیحات: برای استفاده  ابتدا نود ۳۲ را در کامپیوتر خود نصب کنید توجه کنید که نصب کردن آن هیچ تغییری در رجیستری ندهد به این صورت که بعد از اتمام نصب شما باید مسیری را برای آپدیت شدن در قسمت کنترل پنل ( Configuration Panel) مشخص کنید و سپس آپدیت را شروع نماید و باید توجه کنید که چند لحظه ای طول میکشد که ESET Product این مسیر محلی برای آپدیت را تشخیص و تایید کند.

password آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود۳۲ – NOD32v 3 Offline Updateپسورد فایل: www.downloadha.com

download آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود۳۲ – NOD32v 3 Offline Updateلینک دانلود – 24.2 مگابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
12:32 | دو شنبه 10 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

Reset Windows Password 1.90 یک برنامه قدرتمند و حرفه ای در زمینه بازیابی و ریست کردن پسوردهای قرار داده شده بر روی ویندوز می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی و با استفاده از الگوریتم های قدرتمند برنامه که در دیگر برنامه های مشابه وجود ندارند می توانید پسوردهای فراموش شده را هک کنید و یا آنها ریست کنید. مهم نیست پسورد قرار داده شده بر روی یوزر ادمین باشد و یا دیگر یوزرها مهم این است که این برنامه می توان مشکل شما را حل کند. کافیست شما برنامه را بر روی سی دی و یا بر روی فلش ریخته و سیستم را روشن کنید و در محیط خود برنامه که بسیار ساده و روان است اقدام به بازیابی و از بین بردن پسورد کنید.همچنین این برنامه می تواند administrator, Active Directory accounts و domain administrators را تعویض می کند. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به استفاده از الگوریتم های پیشرفته به عنوان حمله به هوش مصنوعی , کشف سیستم عامل های مختلف نصب شده بر روی کامپیوتر , پشتیبانی از نسخه های غیر انگلیسی از ویندوز و کلمه عبور در سیستم های کد گذاری ملی , قابلیت حذف یا قفل شکنی شناسه و رمز عبور هر کاربر , تغییر رمز عبور مدیر یا شناسه ی هر کاربر به صورت جداگانه بصورت همزمان , پشتیبانی از تمام سیستم عامل ها از جمله Vista, XP, Windows 7 و… اشاره کرد.

 

 

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۲۷ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

بازديد : بار
12:21 | سه شنبه 4 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

Total Recorder نرم افزاری قدرتمند برای ضبط صدا ، تبدیل فرمت ، ویرایش و پردازش صدا می باشد. شما توسط این نسخه از نرم افزار می توانید صدا را از هر منبع صوتی و تصویری ضبط کنید.ضبط صدا به صورت مستقیم در فرمت های PCM, MP3, WMA, Ogg Vorbis, FLAC, APE و دیگر فرمت هایی که توسط نرم افزار Total Recorder پشتیبانی می شوند امکان پذیر می باشد. البته این نرم افزار در ویندوز ۷ ، فرمت های صوتی AAC ، MOV ، MPEG 4 و ۳GP را نیز پشتیبانی می کند.با استفاده از این نرم افزار ضبط صدا می توانید به صورت مستقیم از فایل های صوتی که توسط پلیرهای مختلف مانند RealPlayer, Windows Media Player, iTunes, Musicmatch Jukebox, WinAmp اجرا می شوند ، صدا را ضبط کنید. این گونه ضبط صدا بدون نیاز به هیچ وسیله خاصی انجام می پذیرد و شما هیچ گونه کاهش کیفیتی را به سبب تبدیل فرمت صدا در آن مشاهده نخواهید کرد. امکانات مختلفی در این راه برای شما وجود دارد. برای مثال شما می توانید از روش ضبط پرشتاب برای افزایش سرعت ضبط استفاده کنید یا می توانید فاصله های موجود در فایل های صوتی که در اینترنت گوش می کنید را از بین ببرید.ضبط هر نوع صدا از طریق Line-in کارت صدای کامپیوتر با قابلیت گوش دادن به صدای ذخیره شده از امکانات مهم Total Recorder می باشد. برای مثال شما می توانید صدای یک برنامه خارجی یا صدا را از یک میکروفون، LP خارجی ، نوار کاست ، پلیر سی دی و دی وی دی ، رادیو AM/FM و … به خوبی ضبط کنید.شما می توانید از Total Recorder به عنوان یک ضبط کننده VoIP برای ضبط قطعات یک VoIP یا Voice Over IP استفاده کنید. این تکنولوژی برای ضبط صدای نرم افزارهایی مانند Skype, Google Talk, Yahoo voice, MSN کاربرد دارد. ضبط صدای پس زمینه یک صفحه اینترنتی در فرمت های MP3 ، WMA ، Ogg نیز توسط نرم افزار Total Recorder امکان پذیر است.

 

 

قابلیت های کلیدی Total Recorder Professional Edition v8.3:

- نرم افزاری برای ویرایش و کار بر روی فایل های صوتی
- تبدیل و ویرایش فایل های صوتی
- پشتیبانی از انواع مختلف فرمت های فایل های صوتی
- پشتیبانی از فایل های استریویی
- ضبط کننده ی مکالمات VoIP و سایر مکالمات تلفنی-اینترنتی
- تکه برداری از جریان های صوتی
- بریدن، پیوستن و … فایل های صوتی
- افزایش یا کاهش سرعت اجرای فایل های صوتی
- کار بر روی تگ های فایل
- قرار دادن کامپیوتر در حالت آماده باش و یا هایپرنت
- و …

 

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۵ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

بازديد : بار
12:19 | سه شنبه 4 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->


یکی از راه های جالب برای ورود به سیستم نگاه کردن به وب کم است؟ تعجب کردید؟ نرم افزار Luxand Blink ابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد. تکنولوژی پیشرفته ی تشخیص صورت توسعه یافته توسط کمپانی Luxand قابلیت تشخیص چهره ی کاربران را حتی با وجود مدل موی جدید، مدل ریش و سبیل متفاوت و … را دارد. حتی داشتن آرایش، عینک گذاشتن یا برداشتن، کوتاه کردن مو و … نمی تواند این نرم افزار را گیج کند. Luxand Blink به شما در حفظ امنیت سیستم تان چه در خانه و یا محل کار کمک می کند. شناسایی بایومتریک از طریق صورت یکی از بهترین و سریعترین تکنولوژی هایی است که اخیراً استفاده می شود. همین امروز برای دانلود کردن این نرم افزار تلاش کنید!

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Luxand Blink! Pro 2.3:

- قابلیت ذخیره سازی چهره تمام افرادی که سعی کرده اند قفل سیستم را با چهره خود باز کنند

- قفل و حفاظت از سیستم با استفاده از فناوری پیشرفته تشخیص چهره
- قابلیت تشخیص چهره در محیط های با نور کم و زیاد مانند شب و روز
- عدم نگرانی در رابطه با تغییر مو، آرایش، اصلاح ریش و سبیل

- استفاده از تکنولوژی پیشرفته biometric در ساخت نرم افزار
- جایگزینی مناسب برای رمز عبور و اسکنر انگشت
- افزایش امنیت کامپیوتر در  محیط کار یا خانه

- سازگار با ویندوز های ویستا و سون
- و …

 

برای کرک دسترسی برنامه را اینترنت و به روزرسانی خودکار قطع کرده و بعد سریال را وارد کنید.

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۱۶ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

بازديد : بار
12:18 | سه شنبه 4 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

دانلود کتاب شگفت انگیز EBooKMagic نسخه بهمن ماه ۹۰ – جاوا و آندروید
و نسخه آزمایشی برای (آیفون و تبلت ها و کتابخوانهای الکترونیکی) با تم زمستانی جدید – شرمنده می کند فرزند را ، دعای خیر مادر ، در کنج خانه ی سالمندان …
 
موضوعات کتاب شگفت انگیز:
رویدادهای این ماه :
-          رحلت حضرت رسول اکرم(ص)
-          شهادت امام حسن مجتبی(ع)
-          شهادت امام رضا(ع)
-          شهادت امام حسن عسگری(ع)
-          میلاد حضرت رسول اکرم(ص)
-          میلاد امام جعفر صادق(ع)
-          پیروزی انقلاب اسلامی ایران
شما بنویسید!
اشعار:
(۲۰ شعر فوق العاده  برای این ماه)
موبایل:
(اخبار – پیشواز – مطالب جالب و ترفندها)
بخش جالبه اگه بخونید!
(ادعیه ، دل نوشته ها ، ولنتاین یا سپندارمذگان! ، مادر ، این جمعه هم گذشت ، زیبایی چه نقشی در ازدواج دارد؟ ، جدایی نادر از سیمین برنده جایزه گلدن گلوب و…)
پیامک ها:
-          پیامک های ارسالی شما
-          عاشقانه
-          فلسفی و عرفانی
-          طنز و سرکاری
-          انگلیسی همراه با ترجمه(جملات فلسفی با ترجمه)
-          متفرقه
دانستنی ها:
آیا می دانید لوگو یا آرم دانشگاه آزاد …
بخش جالب به سوی شاد زیستن:
پزشک همراه (راز جذاب شدن ، تقویت حافظه با خرما ، ۶ راه برای مراقبت از پوست و..)
آشنایی با بیماری ها (بخش جدید با ۱۰ بیماری علائم و درمان)
داستان و رمان:
-          داستان های ارسالی شما
-          داستان های کوتاه و پندآموز
سخنان بزرگان و ضرب المثل ها و معرفی بزرگان:
آموزگاران در را باز می کنند ، اما این تویی که باید وارد شوی (گالیله)
این کتاب به صورت جاوا و آندروید ارائه شده است و قابل نصب روی گوشی های نوکیا ، سونی اریکسون ، سامسونگ و تمام گوشیهایی که ازسیستم عامل جاوا و آندروید برخوردار می باشند
و قابلیت نمایش برای (آیفون و تبلت ها نیز در این ماه ارائه شده است)

 

 

دانلود رایگان و مستقیم نسخه جاوا با حجم ۱ مگابایت


دانلود رایگان و مستقیم نسخه اندروید با حجم ۱ مگابایت


دانلود رایگان و مستقیم نسخه آیفون با حجم ۱ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

بازديد : بار
12:12 | سه شنبه 4 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

رم افزار آنتی ویروس قدرتمند  BluePoint Antivirus v4.0.17 برای سیستم عامل آندروید ۲٫۲ و بالاتر می باشد که با این نرم افزار قدرتمند  به راحتی می توانید در تمام فایل ها، نرم افزار ها و… به دنبال ویروس و فایل های مخرب جستجو کنید. اسکن حرفه ای از ویژگی های این آنتی ویروس می باشد. هم اکنون این آنتی ویروس آندروید را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

دانلود فایل

پسورد فایل :

www.fardamobile.com

حجم فایل : ۳۳۷۰ کیلوبایت

بازديد : بار
12:6 | سه شنبه 4 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

با استفاده از نرم افزار MyKeyLock v.2.3.1 می توانید بر روی صفحه نمایش گوشی خود قفلی متفاوت از سایرین داشته باشید. این نرم افزار یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ است . هم اکنون این نرم افزار کاربردی را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

دانلود فایل

پسورد فایل :

www.fardamobile.com

حجم فایل : ۹۳۷ کیلوبایت

بازديد : بار
12:5 | سه شنبه 4 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

با استفاده از نرم افزار جالب Animated Wallpaper Maker می توانید بر روی عکس های خود افکت هایی استفاده کنید و به آنها جان بدهید. از این عکس ها می توانید در پشت زمینه ویندوز هم استفاده کنید.این عکس ها با تمامی ویندوز ها سازگار می باشند. امیدواریم مورد قبول شما واقع شود.

 

Animated Wallpaper Maker ساخت تصاویر متحرک با Animated Wallpaper Maker 3.0.3

 

 

 

password ساخت تصاویر متحرک با Animated Wallpaper Maker 3.0.3پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت تصاویر متحرک با Animated Wallpaper Maker 3.0.3 لینک دانلود – 10.7 مگابایت

 

بازديد : بار
11:59 | سه شنبه 4 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

Wondershare TuneUp 360 نام نرم افزاری کامل در زمینه مدیریت بر سیستم عامل و بهینه سازی قسمت های مختلف و همچنین عیب یابی مشکلات سیستم می باشد. این نرم افزار با استفاده از ابزارهای مختلف و رابط گرافیکی بالا با کاربر به تمامی افراد در طوح مختلف این توانایی را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ، بهترین نتیجه را برای بهینه سازی و رفع مشکلات سیستم بگیرند.

 

Wondershare TuneUp 360 ارتقا کارایی کامپیوتر شما با Wondershare TuneUp 360 7.0.0.11

 

 

 

password ارتقا کارایی کامپیوتر شما با Wondershare TuneUp 360 7.0.0.11رمز فایل: www.downloadha.com

download ارتقا کارایی کامپیوتر شما با Wondershare TuneUp 360 7.0.0.11 لینک دانلود – 4.1 مگابایت

بازديد : بار
11:58 | سه شنبه 4 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

Regmagik نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش و دستکاری رجیستری ویندوز و جایگزینی شایسته برای ویرایشگر پیش فرض خود ویندوز می باشد. جستجوی سریع، ویرایش آسان ، بکاپ گرفتن و …از ویژگی های برتر این نرم افزار کم حجم می باشد.

 

Regmagik ویرایش کلیدهای رجیستری ویندوز با Regmagik 4.9.10.3

 

 

 

password ویرایش کلیدهای رجیستری ویندوز با Regmagik 4.9.10.3رمز فایل: www.downloadha.com

download ویرایش کلیدهای رجیستری ویندوز با Regmagik 4.9.10.3 لینک دانلود – 1 مگابایت

بازديد : بار
11:57 | سه شنبه 4 بهمن 1390
نويسندگان