<
درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش آمدید,این وبلاگ با هدف خدمت به شما کاربران گرامی و اطلاع رسانی در تمام زمینه ها تاسیس شده درضمن برای نمایش بهتر سایت از مرورگر فایر فاکس استفاده نمایید.
آخرين مطالب ارسالي
کورل دراو، نرم افزار قدرتمند طراحی برداری – CorelDRAW Graphics Suite X6 16.1.0.843 SP
Avast Internet Security 8.0.1489.300 Final - بسته امنیتی آواست
cFosSpeed 9.04 Build 2051 Final - افزایش سرعت اینترنت
کلیپ تماشایی از گربه با کلاس
کلیپ هنرنمایی پدربزرگ از کار افتاده در جشن عروسی
کلیپ خنده دار و دیدنی اجرای حمید ماهی صفت در گرگان
ویرایش، نمایش و افزایش کیفیت تصاویر توسط easyHDR Pro 2.30.1
نرم افزار کنترل از راه دور سیستم – TeamViewer v8.0.16447
دانلود cFosSpeed 8.00 Build 1946 Final نرم افزار افزایش سرعت اینترنت
دانلود بایت شماره 221 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان
نسخه جدید و قابل حمل قدرتمندترین نرم افزار رایت – Nero Burning Rom v11.0.15000.1.12 Portable
نرم افزار مانیتور دمای کامپیوتر SpeedFan 4.47
دانلود نرم افزار ضد تروجان قوی GridinSoft Trojan Killer 2.1.2.1
دانلود نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0.322
دانلود بایت شماره 220 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان
نرم افزار کم حجم و کارآمد مدیریت دانلود InstantGet
تصاویری از مارال فرجاد , Maral Farjad
NetSarang Xmanager Enterprise 4.0.0193 – کنترل سیستم از راه دور
دانلود Joboshare DVD Creator v3.2.9.0413 - نرم افزار رایت فیلم بر روی DVD
دانلود Splash PRO EX v1.12.2.0 - نرم افزار تماشای فایل های ویدئویی
دسته بندي : <-CategoryName->

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.


 طريقه ي استفاده از فايل هاي آپديت:
فايلها را از حالت فشرده خارج سازيد. سپس آنتي ويروس خود را باز كرده و كليد F5 را فشار دهيد. گزينه ي آپديت را از سمت چپ انتخاب کنيد. سپس Edit On Update Server را کليک کنيد. پوشه اي که از حالت فشرده خارج کرديد را انتخاب نماييد. دکمه ي Add  را انتخاب کنيد. ok را بزنيد سپس از سمت چپ بر روي Update  کليک کنيد و بر روي دکمه ي Update Virus Signature Database کليک نماييد
طريقه استفاده و به روز رسانی NOD32 و Smart Security نسخه 5 :
فايل كرك قرار داده شده در آپديت و آپديت را دانلود نماييد سپس پس از نصب آنتي ويروس دستگاه را ریستارت نموده وارد Safe Mode شوید. از فولدر کرک اجرا کرده و دکمه Enable را كليك كنيد. مجددا دستگاه را ریستارت کرده و وارد Safe Mode شوید. متناسب با نوع سیستم عامل خود وارد یکی از فولدرهای x86 یا x64 شوید. سپس وارد فولدر Enable Offline Update شده و فایل Enable Offline Update x86/64.bat را دو بار پیاپی اجرا نمایید. فايل آپديت را در مسیر ریشه درایو C کپی کنید. دقت نمائید که در صورت تغییر نام فولدر، آپدیت آفلاین فعال نخواهد شد. دستگاه را ریستارت کرده، وارد آنتی ویروس یا اسمارت سکیوریتی شده و نرم‌افزار را آپدیت نمائید.
جهت بازگشت به آپدیت آنلاین مراحل را تکرار کرده لکن این بار از فولدر Enable Online Update استفاده نمائید.

توجه: به علت ماهيت آپديت آنتي ويروس امكان جداسازي آپديت جديد نمي باشد. و شما ميبايستي تمامي آپديت را دانلود نمايد. و امكان ارائه آپديت به صورت  روزانه یا هفتگی به صورت كم حجم وجود ندارد

 

 دانلود رايگان آپديت آفلاين با لينك مستقيم -  45.3 مگابايت  
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

بازديد : بار
18:31 | دو شنبه 28 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

منبع : www.AsanDownload.com

 


شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که از سیستم شما چندین نفر استفاده می کنند و مطمئنا این استفاده ی چندین نفره مشکلاتی را نیز به همراه خواهد داشت و شاید یکی از مشکلات عمده ی این دسته افراد کپی ها و فایل های تکراری مي باشد که توسط دیگر کاربران یا حتی خود شخص در سیستم ذخیره شده اند. مطمئنا در مواقعی شما نیز نیاز داشته اید فایلی را برای مدتی در دو مکان مثلا در دو درایو متفاوت ذخیره نماييد و پس از پایان کار از حذف کردن یکی یا هر دوی آن ها غافل شده اید حال فکر کنید این عمل چندین بار آن هم با فایل های حجیم تکرار شود مطمئنا دیگر فضای برای شما باقی نخواهد ماند و این فایل های تکراری فضای هارد دیسک شما را اشغال کرده و باعث افت سرعت سیستم و مشکلات بسیاری برای شما و رايانه ی شما خواهند شد. اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با دقت بسیار بالا این گونه فایل های تکراری را یافته و با اطمینان خاطر به حذف آن ها بپردازید. Duplicate File Cleaner نرم افزاری است که با اسکن سیستم شما و مقایسه ی بایت به بایت فایل های شما به یافتن فایل های تکراری موجود پرداخته و به شما این اطمینان را می دهد که فایل های یافته شده صد در صد تکراری بوده و با حذف آن ها نه تنها چیزی را از دست نخواهید داد بلکه با خلاص شدن از شر این فایل های مزاحم و اشغال کننده به فضای خالی و بسیار با ارزش هارد دیسک خود نیز دست پیدا خواهید کرد. این نرم افزار با ایجاد امکان اسکن سیستم و یافتن فایل ها بر اساس نام فایل ها، سایز فایل ها و... و همچنین فراهم نمودن لیستی از فایل های تکراری یافته شده به شما اجازه می دهد تا پس از مشاهده ی فایل های تکراری به حذف آن ها پرداخته و با انجام این عمل به هارد دیسک سیستم خود جان تازه ای ببخشید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Duplicate File Cleaner v2.6.0.188 :
- امکان اسکن Bookmark های مرورگرها و حذف فایل های تکراری آن ها
- امکان مقایسه ی فولدر ها با استفاده از Folder Match
- امکان مقایسه ی فایل ها و فولدر ها با چندین الگو براساس نیاز شما
- امکان انتقال فایل های تکراری به فولدری خاص یا سطل زباله و حذف آن ها برای همیشه
- امکان Export لیست فایل های تکراری به صورت HTML ، TXT، XML و CSV
- پشتیبانی از فایل های موسیقی، تصاویر، اسناد و Outlook Emails و ...
- پشتیبانی از دستگاه های مختلف از جمله iPod، iPhone، Zune، PSP، Mp4 و ...
- پاکسازی فایل های ناخواسته مثل Internet Cache ، Empty Recent Documents ، Recycle Bin ، Temporary Directory ، Internet History و Temporary Internet Files و ...
- تجزیه و تحلیل تفاوت های بین فولدر ها و همگام سازی فایل ها
- جایگزینی فایل های قدیمی با فایل های جدید بدون از دست دادن هر گونه اطلاعات مهمی
- دارای موتور جست و جوی جدید و پرسرعت
- دارای گزینه های اسکن انعطاف پذیر برای جست و جو براساس نام، سایز و...
- رابط کاربری جذاب و دوست داشتنی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

 

 دانلود رايگان نرم افزار -  1.66 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

بازديد : بار
18:25 | دو شنبه 28 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

 

یک نرم افزار ساده اما قدرتمند برای پاکسازی دیسک اصلی سیستم است. نرم افزاری کارآمد که کاربران را قادر می سازد تا با تنها چند کلیک ساده تمامی فایل های اضافی که به دلایل مختلف ایجاد شده و باعث کاهش کارآیی سیستم و البته هارددیسک می شوند را پاکسازی نموده و به عبارتی دیگر سیستم را بهینه کنند. فایل های میانبر ، فایل های تکراری ، فایل های اضافی که حاصل از وبگردی هستند ، فایل های سیستمی که در طول استفاده از ویندوز به صورت خودکار ایجاد شده از مواردی هستند که در مسیر پاکسازی این نرم افزار قرار دارند.
واسط کاربری ساده ای که نرم افزار دارد کار را برای کاربران فوق العاده آسان خواهد کرد ؛ سرعت بالا در اجرا و انجام کارها و همچنین حجم بسیار مناسب سه مورد دیگری هستند که در این ابزار به چشم می خورند. تکنولوژی بسیار جدیدی که در Giant Disk Cleaner استفاده شده قدرت بالایی در شناسایی فایل های تکراری دارد ؛ این تکنولوژی که بسیار پیشرفته هم هست قابلیت جالب دیگری هم به کاربران می دهد و آن هم پاک کردن فایل ها برای همیشه است ؛ یعنی حتی با پیشرفته ترین نرم افزارهای بازیابی هم نمی توان فایل های حذف شده را بازیابی نمود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Giant Disk Cleaner v3.1 :
- واسط کاربری ساده و اما جذاب
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- حجم پائین و سرعت بالا در اجرا
- افزایش سرعت و کارآیی سیستم و هارددیسک
- امکان حذف فایل های تکراری از هارددیسک
- پاکسازی سیستم از فایل هایی که در اثر وبگردی ایجاد می شوند.
- پاکسازی سیستم از فایل هایی که به واسطه استفاده از سیستم عامل ایجاد شده اند.
- حذف فایل ها برای همیشه و جلوگیری از بازیابی آن ها
- حذف میانبرهای اضافی از سیستم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

 

 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 3.79 مگابايت
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

بازديد : بار
17:30 | دو شنبه 28 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

 

DriverMax نام نرم افزاری است که به شما این توانایی را می دهد تا درایورهای ویندوز خود را راحتر و سریعتر از همیشه نصب نمایید، دیگر برای نصب یک راه انداز احتیاجی به جستجو در میان دیسک ها و همچنین اینترنت نخواهید داشت بصورتی که نرم افزار DriverMax به شما این امکان را میدهد که تمامی درایورهای نصب شده بر روی ویندوز کنونی خود را در یک پوشه و یا حتی بصورت فشرده پشتیبان گیری نمایید تا تمام آنها در یکجا بصورت آرشیو داشته باشید و هر دفعه که دوباره ویندوز را نصب کردید به کمک این آرشیو و نرم افزار درایور مکس تمامی درایورها را بصورت یکجا و سریع نصب نمایید.

 

DriverMax مدیریت و به روزرسانی درایورهای سخت افزار با DriverMax 5.7

 

 

 

password مدیریت و به روزرسانی درایورهای سخت افزار با DriverMax 5.7پسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت و به روزرسانی درایورهای سخت افزار با DriverMax 5.7 لینک دانلود – 3.7 مگابایت
بازديد : بار
15:59 | دو شنبه 28 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

دانلود ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 200


عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 200:
- کسب و کار کثيف در اينترنت جايي ندارد
- نامه‌هاي ناخواسته، ديگر نمي‌آيند
- به چشم بر هم زدني مي‌گذرد
- بيماري‌هاي ديجيتالي
- مراقب حريم‌شخصي خود باشيد
- بدافزاري فراتر از سيستم‌عامل
- راهي براي مرموز بودن!
- روزي که آندرويد 10 ميلياردي شد
- محدوديت کاربران سرزمين هفتاد و دو ملت
- نوت بوک يا تبلت کدام برايم بهتر است
- ميزبان نداي وظيفه
- يک پايگاه مجازي بسازيد!
- عکسبرداري سه‌بعدي با دوربين دوبعدي
- ويندوز با شما مدارا مي‌کند
- جادوي پرندگان عصباني
- يک فانتزي ژاپني ديگر
- شگفتي‌ساز بازي‌هاي سال 2011
- فرار براي بقا
- و...

 

 دانلود رايگان با لينك مستقيم - 1.66 مگابايت
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

بازديد : بار
17:11 | چهار شنبه 23 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

 

Google Chrome 16.0.912.63 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز 2003 قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است. 

 

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome 16.0.912.63 Final :

  • سرعت بالا در بارگزاری صفحات
  • دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
  • امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
  • جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
  • جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
  • محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
  • زیبایی در طراحی
  • دارای پوسته های مختلف
  • پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و سون

 

دانلود با لينك مستقيم با حجم 23 مگابايت

پسورد فایل فشرده : soft98.ir

بازديد : بار
16:48 | چهار شنبه 23 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

اگر از منو گوشی اندروید خود خسته شده اید ما به شما نرم افزار فوق العاده iLauncher (iPhone) 1.3.0.2 را به شما پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار فوق العاده منو گوشی شما را تبدیل به منو گوشی های آیفون می کند.

 

 

 Code:G9lU39sn

برای اندروید ۲٫۱ و بالاتر

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۱ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

 

بازديد : بار
16:22 | چهار شنبه 23 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->


 

بازی جدید سرقت بزرگ اتوموبیل یا همون gta4 رو که حتما میشناسید.بازی که تقریبا میشه گفت معروفترین بازی جهانی هست.بسیار پرطرفدار و پر هیجان میباشد. مخصوصا این جدیدترین نسخش که با گرافیک بالاتری آمده.حجمش کمپرس شدش ۶ گیگابایت بود و برای نصب ۱۶ گیگ هارد دیسک نیاز دارید. حالا حتی دیال آپی ها هم میتوانند بازی ۴ دی وی دی gta4 رو دانلود کنند.باورش سخته اما واقعیته. دانلود کنید تا متوجه شوید. کافیه از کمپرس درش بیارید تا ببینید حجم بازی رو! سپس بعد از استخراج فایل را که iso میباشد را در برنامه daemon tools اجرا کنید. اگر دوست دارید جدیدترین نسخه بازی سرقت بزرگ اتومبیل رو انجام بدید آن هم با کرک معتبر دانلود کنید نسخه ۴ دی وی دی این بازی رو برای اولین بار در جهان با حجم فقط ۹ مگابایت از کمیاب دات کام .

نکته : موقع استخراج فایل زیپ شده حواستان باشد درایوتان ۶ گیگ فضای خالی داشته باشد و سپس بعد از استخراج فایل را در نرم افزار درایور مجازی daemon tools قرار دهید و اجرا کنید

 

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۹ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

 

بازديد : بار
16:10 | چهار شنبه 23 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

GetData Recover My Files Professional 4.9.4.1324 یکی از ساده ترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات می باشد. این برنامه توانایی بازیابی اطلاعات پاک شده از قبیل: فایل های پاک شده از سطل آشغال ویندوز، هارد های فرمت شده، آلودگی توسط ویروس ها و خاموش شدن های ناگهانی سیستم ناشی از قطع برق را دارا می باشد. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه سرعت بالا در پیدا کردن و بازیابی فایل های پاک شده می باشد، این برنامه قادر به بازیابی بیش از ۵۰ نوع فایل مختلف می باشد و شما می توانید مشخص کنید که از میان اطلاعات قابل بازیابی فقط فرمت خاصی برگردانده شود، این نرم افزار همچنین قادر به بازیابی ایمیل ها، پرونده ها، آرشیو ها، عکسها، فیلم های و موزیک های پاک شده نیز می باشد.
این نرم افزار با تمام فایل سیستم های FAT 12, FAT 16, FAT 32 و NTFS سازگاری دارد. همچنین شما می توانید به کمک این برنامه اطلاعات پاک شده از روی رسانه های جداشدنی مانند Jaz, Zip disk و دوربین های دیجیتال را نیز بازیابی کنید.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار  GetData Recover My Files Professional 4.9.4.1324 :

  • قابلیت بازیابی اطلاعات از روی Jaz, Zip Disk, other removable storage media و Digital Camera Media
  • قابلیت بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های Fat 12, Fat 16, Fat 32, NTFS
  • بازیابی فایل ها پس از Format شدن Hard Drive حتی در صورت Reinstall کردن ویندوز
  • بازیابی فایل ها پس از خاموش شدن ناگهانی و هنگ کردن HarD Disk
  • بازیابی فایل ها پس از خطای دسته بندی Drive ها
  • بازیابی EMail های حذف شده
  • بازیابی اسناد حذف شده
  • بازیابی فایل ها Archive های حذف شده
  • بازیابی فایل ها Music و Vidoe
  • پشتیبانی از ویندوز ۷

 

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۲۱ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

بازديد : بار
12:6 | دو شنبه 21 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

بازی قدیمی ولی بسیار پرطرفدار مورتال کامبت ۲ (Mortal Kombat 2) که یک مبارزه تمام عیار بین دو حریف را به نمایش می گذارد و می توانید از قدرت های خارق العاده ای که هر یک از جنگجوها دارند استفاده کنید.

این هم یکی دیگر از بازیهای سگا که بازی آشنا و قدیمی و بسیار جذاب و پرماجرای علاء الدین می باشد. با کلید Shift می توانید سیب پرت کنید. با Ctrl سمت چپ بپرید و با Space شمشیر بزنید. از کلیدهای جهت نما نیز برای حرکت به راست و چپ و نگاه به بالا و نشستن استفاده کنید.

 

 

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۴ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

 

بازديد : بار
12:3 | دو شنبه 21 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

Comodo Dragon 16.1.1.0 Final یک مرورگر بسیار سریع و قدرتمند در زمینه وبگردی و باز کردن صفحات اینترنتی است. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید هر سایتی را که مایل باشید باز کنید بدون آنکه نگران از دست رفتن اطلاعات و آلوده شدن به برنامه های مخرب باشید. سایت سازنده این برنامه ادعا می کند که این مرورگر بسیار ایمن است و می تواند امنیت کاربران را کاملا تضمین کند. در واقع این مرورگر برگرفته از گوگل کروم می باشد با این تفاوت که باگ های کروم را ندارد و سرعت بارگذاری صفحات بطور کاملا چشمگیر افزایش یافته است. یعنی این مرورگر با توجه سرعت بالا امنیت فوق العاده نیز دارد. از دیگر قابلیت های این مرورگر می توان به بهبود امنیت در پایه موتور کرونیوم , شناسایی سریع تکنولوژی SSL , دسترسی سریع به وب سایتها , توقف کوکیها و بهبود امنیت در حریم خصوصی در حالت Incognito , پایداری بیشتر و استفاده کمتر از حافظه سیستم و … اشاره کرد.

 

 

ویژگیهای مرورگر Comodo Dragon 16.1.1.0 Final :

  • بهبود امنیت در پایه موتور کرونیوم
  • شناسایی سریع تکنولوژی SSL
  • دسترسی سریع به وب سایتها
  • توقف کوکیها و بهبود امنیت در حریم خصوصی در حالت Incognito
  • پایداری بیشتر و استفاده کمتر از حافظه سیستم و …

 

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۲۴ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

 

بازديد : بار
15:10 | شنبه 19 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

PhotoZoomنرم افزار معروف بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار هر اندازه که بر روی یک تصویر زوم کنید کیفیت خود را از دست نمی دهد. در واقع در ساخت این نرم افزار از تکنولوژی S-Spline بهره گرفته شده که با استفاده از آن وقتی شما بر روی عکس زوم می کنید برنامه به صورت خودکار اقدام به بازسازی قسمت های شطرنجی شده می کند و سپس تصویری کاملآ واضح را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این برنامه به دلیل داشتن این تکنولوژی برنده جوایز مختلفی نیز شده است. اکثر نرم افزارهای نمایش تصویر قادر به بزرگنمایی تصاویر تا ۳۰۰۰۰۰ در ۳۰۰۰۰۰ و شاید کمتر هستند اما این برنامه قادر است تا ۱ میلیون در ۱ میلیون بدون افت کیفیت بر روی تصاویر زوم کند.

 

 

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۲۰ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

 

بازديد : بار
15:29 | چهار شنبه 16 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

نرم افزار ارائه شده که یک نقشه ترافیکی شهر تهران است برای گوشی های اندروید بیرون امده است اين نرم افزار با اتصال به شبكه اينترنت از طريق گوشي موبايل (WiFi و يا GPRS) تصوير آخرين نقشه را از وب سايت شركت كنترل ترافيك تهران دريافت و نقشه قبل را بصورت آرشيو در خود save مي نمايد و امكان نمايش و بزرگنمايي و مقايسه دو نقشه آخر را به كاربر مي دهد. مکان های پر ترافیک در نقشه با رنگ نارنجی مایل قرمز نمایش داده می شود.

دانلود ویژه ی نرم افزار نقشه ترافیکی تهران برای سیستم عامل اندروید Tehran Traffic Map

 

http://www.yekmobile.com/img/00download.gif

دانلود با لينك مستقيم و با حجم 1  مگابايت -  لينك كمكي

 پسورد فايل : www.yekmobile.com
قابل اجرا   برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نسخه  2.2 و بالاتر
بازديد : بار
15:19 | چهار شنبه 16 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

 

بازی زیبا و جذاب فرمول یک مسابقات گرند پریکس که از سایت یک موبایل ویژه اندروید تهیه شده برای ما بازدید کنندگان عزیز در این سری مسابقات شما با انتخاب تیم مورد علاقه خود و اماده کرده کردن ماشین فرمول یک خود دست به رقابت میزنید و لذت ماشین های فرمول یک را با این بازی زیبا را میچشید

دانلود بازی  Formula Grand Prix (F1 Game) بازی زیبا فرمول یک مسابقات گرند پریکس ویژه سیستم عامل اندروید


http://www.yekmobile.com/img/00download.gif دانلود بازی با لينك مستقيم و با حجم 15  مگابايت -  لينك كمكي
 

پسورد فايل :

www.yekmobile.com
قابل اجرا 

 

برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نسخه  2.0 و بالاتر
بازديد : بار
15:13 | چهار شنبه 16 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

دانلود بایت شماره 199 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 199:
- مخالفت مجلس با دولت در خصوص اپراتور چهارم
- اینترنت خوب، اینترنت بد، اینترنت زشت
- برای هر رده سنی بازی مخصوصی داریم
- جست‌وجوی اینترنتی بدون اینترنت
- پای لرزش باید نشست!
- مدال برنز برای فایرفاکس
- کلاه ایمنی، بر سر کاربران ایمیل!
- در اینترنت بیابید!
- استفاده از مقداردهی به درصد در ساختار صفحه (قسمت اول)
 

- پیچش مو و اشارت‌های ابرو در نگاه وزیر اقتصاد
- همه چیز شفاف می‌شود
- لینوکسی به نام لیزا
- ثبت‌نام الکترونیک سفر به عتبات عالیات
- فرزند دیجیتالی من
- گران و پرکاربرد
- بازیگوش‌ها بخوانند!
- نتیجه‌گیری با شما
- مدیر برنامه‌های شما
- عبور از آن غیرممکن است!
- روی گوشی خود حساب کنید!
- هیجان در پینگ‌پنگ
- مچ‌گیری با اینترنت!
- جدول شماره 199
- بازی، یک طراحی هنری جادویی
- بازی، طراح خانه‌ای‌ زیبا شوید
- بازی، سفری به شهرهای آینده
- و ...

 

دانلود - 3.08 مگابایت

رمز فایل

www.p30download.com
بازديد : بار
15:5 | چهار شنبه 16 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

PowerArchiver

PowerArchiver یک ابزار فشرده ساز با قابلیت ها و امکاناتی فراوان می باشد . توسط این نرم افزار می توانید به مشاهده و استخراج آرشیو های خود در فرمت های زیادی بپردازید و یا حتی به ساخت آنها در فرمت هایی نظیر ۷zip که یکی از بهترین و رایج ترین فرمت های فشرده سازی در حال حاضر می باشد ، اقدام نمایید .
چیزی که PowerArchiver را نسبت به نرم افزار های گوناگون مشابه متمایز می سازد یکی جای دادن ابزارهای مختلف در خود و دیگری ظاهر بسیار زیبا و کاربر پسند آن می باشد .

از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به امکان گذاردن کلمه عبور بر روی آرشیو ها ، ساخت آرشیو های چند قسمتی ( چند Partی ) ، تبدیل آرشیو ها ، پشتیبانی از SFX ، سفارشی سازی محیط برنامه با استفاده از پوسته های مختلف ، ارسال فایلها به FTP و … اشاره نمود .
همچنین به وسیله PowerArchiver می توانید به راحتی آرشیو های خود را بر روی دیسک های فشرده CD/DVD/BD رایت کنید .
حجم : ۸٫۱۷ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

بازديد : بار
15:39 | سه شنبه 15 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

 

این روزها با رشد سریع تکنولوژی های مربوط به پخش ویدیو کاربران تمایل بیشتری دارند تا فیلم های مورد علاقه خود را به صورت High-Definition مشاهده کنند . اگر شما نیز جزء این دسته محسوب می شوید قطعا در اختیار داشتن نرم افزاری برای تبدیل ویدیو های اچ دی می تواند بسیار ضروری باشد . ۴Media HD Video Converter نام نرم افزاری است که برای تبدیل فرمت های تصویری اچ دی به یکدیگر طراحی شده است و با استفاده از آن می توانید فرمت هایی نظیر  MPEG4 , M2TS , WMV , MKV , AVI را که در قالب ویدیوهای HD نیز قرار می گیرند به یکدیگر تبدیل نمایید . همچنین این برنامه با بهره گیری از تکنولوژی های NVIDIA CUDA و ATI Stream تجربه تبدیل با سرعتی بیش از ۵ برابر برنامه های مشابه را به ارمغان می آورد . پشتیبانی از Drag & Drop ، تهیه اسنپ شات ، پیش نمایش کردن ویدیو همزمان به انجام فرایند تبدیل ، سفارشی سازی بسیاری از تنظیمات خروجی و محیط بسیار ساده اما زیبا از دیگر ویژگی های ۴Media HD Video Converter به شمار می روند .

 

 

 

hajm حجم : ۳۲٫۵۸ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

بازديد : بار
15:38 | سه شنبه 15 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

هم اکنون در سایت بزرگ دانلود رایگان نرم افزار نسخه جدید دیسک نجات آنتی ویروس آویرا را برای شما در نظرگرفتیم. این دیسک نجات بر مبنی سیستم عامل لینوکس نوشته شده و شما میتواند از آن در سیستم های که بر اثر ویروسی شدن، آنتی ویروس بر روی آن ها نصب نمیشود استفاده کنید. دیسک نجات تنها با دو کلیک نصب و فعال میشود و قابل حمل بر روی فلش دیسک و رایت روی دیسک های سی دی و دی وی دی است. با نرم افزار آویرا نجات سیستم ویروسی شما میتواند سیستم خود را اسکن کنید تا تروجان و جاسوس افزار ها را از بین ببرید. همچنین اسکن و کنترل امنیت در حالت بوت سیستم از ویژگی های این دیسک نجات است که شما میتواند در مواقعی که سیستمتان بصورت جدی و شدید مورد حمله ویروس ها قرار گرفته استفاده کنید و سیستم خود را نجات دهید.
 
[تصویر: Avira-Antivir-Rescue-System-18.11.2011-w...oad.ir.jpg]
ویژگی های آنتی ویروس نجات آویرا
  • بازگرداندن سیستم آسیب دیده
  • ذخیره اطلاعات
  • نهایت قدرت در اسکن کردن برای یافت ویروس ها و جاسوس افزار ها
  • کنترل و اسکن در حالت بوت
  • قابل بوت با سی دی و حافظه فلش
[تصویر: ICO-download.gif]دانلود رایگان نرم افزار آویرا نجات سیستم ویروسی

(حجم : 240 مگابایت)


[تصویر: ICO-Key.gif]

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
بازديد : بار
11:51 | سه شنبه 15 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

بازی موبایل : Need For Speed The Run 3D که این بازی جاوا در سال ۲۰۱۱ توسط EA Mobile برای گوشی های دارای سایز تصویر ۱۲۸×۱۶۰, ۱۷۶×۲۰۸, ۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰, ۲۴۰×۴۰۰, ۳۲۰×۲۴۰, ۳۵۲×۴۱۶, ۳۶۰×۶۴۰ پیکسل عرضه شده است که هم اکنون این بازی جاوا را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .


 

دانلود فایل

پسورد فایل :

www.fardamobile.com

حجم فایل : ۶۶۲۰ کیلوبایت

بازديد : بار
16:16 | دو شنبه 14 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

توسط نرم افزار فوق العاده زیبای FontZoomerLite v1.00 میتوانید در عرض چند ثانیه فونت گوشی خود را تغییر دهید. دانلود این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ویرایش ۳ می توانید در ادامه ی مطلب در سایت فردا موبایل دریافت نمایید .

 

 

 

دانلود فایل

پسورد فایل :

www.fardamobile.com

حجم فایل : ۶۷۱ کیلوبایت

بازديد : بار
16:14 | دو شنبه 14 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

نسخه جدید نرم افزار جاوا Bluetooth File Transfer OBEX FTP v0.98 , با نرم افزار فوق شما میتوانید از طریق بلوتوث به گوشی های مختلف متصل بشید و هر فایل یا فایل هایی که می خواهید را بر روی گوشی فرد مقابل بلوتوث کنید و در وقت شما بسیار صرفه جویی میشه !دانلود این نرم افزار جاوا در قسمت ادامه ی مطلب در سایت فردا موبایل می باشد .

 

 

 

دانلود فایل

پسورد فایل :

www.fardamobile.com

حجم فایل : ۲۱۵ کیلوبایت

بازديد : بار
16:13 | دو شنبه 14 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

Call Tracer V1.0 نام نرم افزاری می باشد که می توانید با آن انواع اطلاعات تماس گیرنده را بیابید . به عنوان مثال وقتی که شماره ای به شما زنگ میزند می توانید مشاهده کنید که از چه کشور یا چه شهری به شما تماس میگیرد . نرم افزار Call Tracer V1.0 به صورت جاوا بوده و این نرم افزار جاوا موبایل را می توانید در سایت فردا موبایل در قسمت ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

دانلود فایل

پسورد فایل :

www.fardamobile.com

حجم فایل : ۳۲۳ کیلوبایت

بازديد : بار
16:13 | دو شنبه 14 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

این نرم افزار این امکان را بوجود آورده تا با بیش از ۳۰ زبان صحبت کنید. این نرم افزار عبارات ، جملات و اصطلاحات را به بیش از ۳۰ زبان ترجمه می کند و همچنین شما می توانید چگونگی تلفظ آنها رو به بیش از ۲۰ زبان گوش کنید ! مرتبا زبانهای جدیدی به این نرم افزار اضافه می شوند اما پیش از این در زبانهای ذیل مشکلی نخواهید داشت:
عربی ، بلغاری ، چینی(شامل باستانی و ساده) ، دانمارکی ، هلندی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، یونانی ، عبری ، مجارستانی ، ایتالیایی ، ژاپنی ، نروژی ، فارسی ، لهستانی ، پرتقالی ، رومانیایی و …بوسیله این نرم افزار دوستانتان را با پیامهایی به هر زبان دلخواه خوشحال کنید و همچنین دوستان خارجی خود را با زبان خودشان شگفت زده کنید. این نرم افزار قابل نصب بر تمامی گوشی های تحت جاوا میباشد و پیشنهاد میکنم از سایت فرداموبایل دریافت کنید و لذت ببرید.

 

 

 

دانلود فایل

پسورد فایل :

www.fardamobile.com

حجم فایل : ۳۱۱ کیلوبایت

بازديد : بار
16:11 | دو شنبه 14 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

 

Download TuneUp Utilities 2012 v12.0.2110.9 دانلود Download TuneUp Utilities 2012 v12.0.2110.9   نرم افزار بهینه سازی ویندوز و افزایش سرعت کامپیوتر شما

TuneUp Utilities 2012 نام یک بسته جامع نرم افزاری متشکل از ابزارهای کاربردی متعد و مفید برای بهبود کارایی ویندوز شماست. در نسخه جدید این نرم ‌افزار امکانات بسیار فوق ‌العاده‌ ای گنجانده شده که آن را نسبت به سایر برنامه‌ها برتر می‌سازد . در این نرم افزار ابزارهای متنوع و کاملی برای بهینه‌سازی ویندور تعبیه شده است ، که به طور مثال می توان به ابزار یکپارچه سازی هارد اشاره نمود که این عمل باعث افزایش کارایی و سرعت در سیستم خواهد شد، یا به ابزارهای بازیابی اطلاعات، تعمیر رجیستری، تغییر ظاهر ویندوز، حذف و مدیریت برنامه ها و ده ها برنامه مفید دیگر اشاره کرد.
این نرم افزار محصولی از گروه نرم افزاری TuneUp می باشد.

 

.

ویژگی های مهم نرم افزار Tune Up Utilities 2012 Build 12.0.2110.9 :

- قابلیت غیرفعال کردن نرم افزارهای غیر ضروری به صورت کاملا اتوماتیک.

- حالت جدید اقتصادی Tune Up.

- حالت بهینه سازی مداوم Live Optimization.

- غیرفعال کردن برنامه های StartUp.

- افزایش سرعت در هنگام خاموش و روشن شدن کامپیوتر.
- یکپارچه ساز قدرتمند هارد دیسک.
- بهینه سازی راه ‌اندازی ویندوز، اینترنت و…
- تغییرچهره منحصر بفرد ویندوز.
- پاک‌سازی سریع و گسترده درایوهای هارد.
- پاکسازی موثر داده های زائد.
- پاک‌سازی و بهبود کاملا” خودکار رایانه شما.
- بهینه سازی گسترده ریجیستری.
- امداد مؤثر در رفع مشکلات استاندارد ویندوز.
و…

بازديد : بار
16:2 | دو شنبه 14 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

یک تم فوق العاده زیبا برای نوکیای سری۶۰ ورژن ۳برای شماقرار داده ایم که از گرافیک بالایی برخوردار می باشد.

 

 

دریافت از لینک مستقیم

بازديد : بار
15:52 | دو شنبه 14 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

این تم بسیار زیبا برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ویرایش سوم ( s60v3 ) می باشد
 
 
دانلود از لینک زیر

http://www.sem-ums.ac.ir/Images/UserFiles/1/image/download_icon.jpg

بازديد : بار
15:9 | دو شنبه 14 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

ضمیمه کلیک با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات ، معرفی نرم افزار و سایت های متنوع ، نقد و معرفی و بررسی بازی های راینه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف ، اخبار موبایل ، معرفی نرم افزار های موبایل ، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته یک شنبه ها منتشر می شود . برای مشاهده عناوین این هفته ضمیمه کلیک  نمایید .

 

clik 357 ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 357 – یک شنبه 13 آذر ماه ۱۳۹۰

 

 

 

 

عناوین ضمیمه رایگان کلیک شماره ۳۵۷ یک شنبه ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۰ :


- رایانه‌های تحت وب، آینده‌ای اجتناب‌‌ناپذیر

- تلاش پلاس برای رسیدن به جایگاه اصلی خود

- میمون روغنی

- حل مشکلات با کمک دوستان

- چاپ آسان لیبل بدون اندازه‌گیری چاپ کنید

- App Store : ویرایش با یک کلیک

- تست آسیب‌پذیری

- بررسی رویکردهای گوگل و نگزوس

- فناوری‌های بیومتریک منبع‌باز

- لینوکس در قلب ابررایانه‌‌های جهان

- نسخه بعدی پی‌اچ‌پی در راه است

- حنجره‌ای برای لینوکس

- اگر MP3 Player دارید، حتما این مطلب را بخوانید! 

- بازی  Elder Scrolls V: Skyrim  : اسکایریم به کلمه ‌نقش‌آفرینی معنایی تازه می‌بخشد

- بازی Halo: Combat Evolved : باز هم زمین در خطر است

- نقد بازی لس آنجلس نوآر

- بررسی سیستم‌های پرداخت الکترونیک

- جستجوگری چندمنظوره

- چگونه یک طراح حرفه‌ای شویم؟!

- داده‌ها، همراه همیشگی شما می شوند

- راهنمای خرید قاب عکس‌های دیجیتال

- حالت امن در ویندوز ۸

- هر فایل در جای خودش

- و …

 

 

 

dl ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره ۳۵۷ – یک شنبه ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۰ لینک دانلود :

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم دانلود نرم افزار با لینک کمکی

.

size ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره ۳۵۷ – یک شنبه ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۰ حجم فایل : ۱ مگابایت

.

pass ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره ۳۵۷ – یک شنبه ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۰ پسورد : www.ariyadownload.com (به کوچک بودن تمامی حروف دقت شود)

 

بازديد : بار
12:23 | دو شنبه 14 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

 

دیگر نرم افزار امنیتی که ساعت ها پیش Kaspersky به روزرسانی جدیدی از آن را به شکل و شمایلی جدیدتر ارائه نمود ، Kaspersky Antivirus 2012 نام دارد. همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky نیز می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.

 

kaspersky antivirus نسخه نهايي آنتي ويروس Kaspersky Anti Virus 2012 12.0.0.374 Final

 

 

ویژگیهای نسخه Kaspersky Anti-Virus 2012 12.0.0.374 Final :
 برقراری امنیتی کامل در مقابل ویروس ها و فایل های مخرب
کنترل بر تمامی فعالیت های اینترنتی و چک نمودن ورودی و خروجی های سیستم در اینترنت به صورت دقیق
کنترل فایل های در حال اجرا در حافظه سیستم
برقراری امنیت برای اطلاعات هارد دیسک
نظارت و کنترل کامل دقیق بر هارد دیسک
محافظت از نامه های الکترونیکی
سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
امنیت مثال زدنی در مقابل ویروس ها ، تروجان ها و کرم های اینترنتی
Block کردن تمامی Spyware ها و همچنین نرم افزارهای تبلیغاتی و جاسوسی
اسکن مداوم سیستم برای یافتن فایل های مخرب
چک کردن ایمیل های ورودی به سیستم
اسکن مداوم ترافیک اینترنت با توجه به پهنای باند
اسکن پیام رسان های ICQ و MSN
اسکن کدهای JAVA و Visual Basic
دو دیوار آتش قدرتمند و شخصی
اسکن و چک نمودن کانکشن های Wi-Fi و VPN
جلوگیری از خرابی فایل های سیستمی
مدیریت هوشمند نرم افزارها با قابلیت کنترل آن ها
پیکربندی اتوماتیک نرم افزارها
قابلیت دسترسی کاربر به سورس ها برای فعال کردن و یا غیر فعال کردن نرم افزار یا فایل اجرایی خاصی
سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

 

password نسخه نهايي آنتي ويروس Kaspersky Anti Virus 2012 12.0.0.374 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه نهايي آنتي ويروس Kaspersky Anti Virus 2012 12.0.0.374 Final لینک دانلود – 70.1 مگابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
18:51 | یک شنبه 13 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ

دانلود نسخه نهایی Adobe Photoshop CS5 Extended ME با لینک مستقیم + کرک

پشتیبانی از زبان فارسی

جدیدترین نسخه فتوشاپ با نام CS5 (شروع قیمت از ۶۹۹ دلار تا ۹۹۹ دلار و از ۱۹۹ تا ۸۹۹ دلار برای ارتقا نسخه قبلی به جدید) ، قابلیتهای جدیدی را در ویرایش تصاویر پیاده سازی کرده که کمک می کندبه انتخاب اشیاء، نقاشی ، و محدوده بالای دینامیکی عکس (HDR) ، و همچنین قابلیت های جدیدی که از آن به عنوان تردستی های دیجیتال یاد می شود چیزی که هنوز در هیچ نرم افزاری ندیده بودیم. فتوشاپ CS5 شاید یک نرم افزار اجباری برای هر نوع کاربری نباشد، اما بدون شک یک نرم افزار فوق العاده خوب، با استفاده آسان ، و ، بله ، جادویی است که نشان می دهد ادوبی هنوز نمی خواهد در رقابت بازنده باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop  v12.0 CS5 Extended :
- محیطی کاملا ساده در عین جذابیت و کارآیی فوق العاده بالا
- پشتیبانی از تقریبا همه فرمت های تصویری موجود
- استفاده از کیفیت فوق العاده بالا و کم نظیر HDR
- طراحی تصاویر سه بعدی
- طراحی انیمشن که در نسخه جدید به صورت کامل اضافه شده است
- نمایش رنگ ها با معیارهای مختلف
- تفکیک رنگ ها به سادگی
- ترکیب چند رنگ برای بدست آوردن رنگ مورد نظر
- افکت ها ، فیلترها ، براش هایی فوق العاده زیبا و بسیار هم متعدد
- قابلیت زوم کردن به درجه بسیار بالا برروی تصاویر
- سازگاری با دیگر نرم افزارهای ادوبی نظیر Adobe After Effects ، Adobe Premiere ، Adobe Illustrator ، Adobe Encore DVD و ...
- ساخت منوها برای فیلم های با کیفیت  DVD
- امکان چند لایه سازی تصاویر برای اعمال تغییرات به صورت حرفه ای
- امکانات کامل برای اعمال تغییرات بر روی تصویر نظیر چرخاندن ، زوم ، تغییر اندازه ، تغییر در رنگ و ...
- سازگاری کامل با Lightroom
- ارتباطی قدرتمند با فتوشاپ میان رایانه و دستگاه های دیجیتالی
- قابلیت تغییرات برروی فیلم ها به صورت فریم به فریم بدون کوچکترین تغییراتی در کیفیت
- نهایت کیفیت در چاپ صفحات
- قابلیت چرخش تصاویر به صورت 360 درجه
- تغییر زاویه نور تصاویر به سادگی و کاملا سفارشی
- قابلیت فوق العاده مفید Tab Browsing که به سرعت کار حرفه ای ها کمک می کند
- سازگاری با نرم افزار Adobe Acrobat و فرمت معروف PDF
- یکی کردن تصاویر ها با تغییر رنگ اتوماتیک
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

 


 

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ دانلود Adobe Photoshop CS5 Extended (لینک مستقیم) - قسمت اول

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ دانلود Adobe Photoshop CS5 Extended (غیر مستقیم) - قسمت اول

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ 200 MB

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ دانلود Adobe Photoshop CS5 Extended (لینک مستقیم) - قسمت دوم

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ دانلود Adobe Photoshop CS5 Extended (غیر مستقیم) - قسمت دوم

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ 200 MB

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ دانلود Adobe Photoshop CS5 Extended (لینک مستقیم) - قسمت سوم

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ دانلود Adobe Photoshop CS5 Extended (غیر مستقیم) - قسمت سوم

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ 200 MB

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ دانلود Adobe Photoshop CS5 Extended (لینک مستقیم) - قسمت چهارم

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ دانلود Adobe Photoshop CS5 Extended (غیر مستقیم) - قسمت چهارم

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ 200 MB

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ دانلود Adobe Photoshop CS5 Extended (لینک مستقیم) - قسمت پنجم

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ دانلود Adobe Photoshop CS5 Extended (غیر مستقیم) - قسمت پنجم

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ 200 MB

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ دانلود Adobe Photoshop CS5 Extended (لینک مستقیم) - قسمت ششم

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ دانلود Adobe Photoshop CS5 Extended (غیر مستقیم) - قسمت ششم

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ 200 MB

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ دانلود Adobe Photoshop CS5 Extended (لینک مستقیم) - قسمت هفتم

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ دانلود Adobe Photoshop CS5 Extended (غیر مستقیم) - قسمت هفتم

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ 165 MB

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ رمز: www.p30day.com

 

دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ دانلود کرک

بازديد : بار
16:7 | یک شنبه 13 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

بازی آندروید FIFA 12

دانلود بازی فیفا 12 آندروید FIFA 12 v1.2.5

می توان گفت FIFA 12 بهترین بازی فوتبال برای سیستم عامل اندروید می باشد که مانند آن را تاکنون مشاهده نکرده اید. گرافیک خیره کننده بازی ، انیمیشن های بسیار روان و واقع گرایانه و کنترل بسیار قدرتمند بازی شما را شگفت زده خواهد کرد.برای اولین بار می توانید جدول لیگج را مشاهده کنید و تیم خود را مدیریت کنید.
بازیکن های ، تیم ها و لیگ های واقعی ! لیسناس بیش از 22 لیگ فوتبال ، لیسانس رسمی 500 تیم و لیسناس بیش از 15000 بازیکن برای ساخت این بازی خریداری شده است. سوپر استارهایی مانند Kaka, Wayne Rooney, Gerard Piqué, Karim Benzema با مهارت های خاص و ظاهر منحصر به فردشان بر هیجان بازی می افزایند. از لیگ برتر انگلیس و لالیگا تا بوندسلیگا آلمان در این بازی وجود دارند.همینطور بیش از 32 استادیوم نیز به صورت بسیار زیبایی در آن طراحی شده اند.
آیا می خواهید به یک قهرمان تبدیل شوید؟ آیا می توانید در مسابقات ضربات پنالتی پیروز شوید؟ در مورد گل کردن توپ با ضربات هد چه توانایی های دارید؟ تمام آنها را می توانید در این بازی تجربه کنید.

از طریق این بازی بهترین و زیباترین مسابقات ورزشی دنیا در گوشی شما به واقعیت تبدیل می شود.بهترین ، زیبا ترین و قدرتمندترین بازی شبیه سازی فوتبال که تا کنون برای اندروید ساخته شده است. کنترل جدید آن به شما امکان کنترل بسیار دقیق تر توپ و ضربات را می دهد. حرفه ای شدن در ضربات ایستگاهی و پنالتی با کنترل کاملا لمسی از ویژگی های مهم آن می باشند. حرکت واقع گرایانه و 360 درجه بازیکن ها به همراه نمایش حرکات نمایش کاملا کنترلی بر روند بازی تاثیر مثبت زیادی گذاشته است.


بازی آندروید FIFA 12 دانلود فایل نصبی: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Filesonic

بازی آندروید FIFA 12 14 MB

بازی آندروید FIFA 12 دانلود دیتا: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Filesonic

بازی آندروید FIFA 12 1.1 GB

 

بازی آندروید FIFA 12 قابل نصب بر روی آندروید 2.3 به بالا

بازی آندروید FIFA 12 آموزش نصب: پس از نصب بازی, محتویات فایل دیتا را به کارت حافظه گوشی خود منتقل نمایید.

بازی آندروید FIFA 12 توجه: این بازی در حال حاضر فقط بر روی SE Xperia Play و گوشی های دارای پردازنده Adrena مانند Samsung Galaxy S2 قابل نصب می باشد.
این نسخه بر روی تمامی پردازنده های Tegra  و تبلت ها اجرا نمی شود!

بازی آندروید FIFA 12 رمز: www.p30day.com

بازديد : بار
16:4 | یک شنبه 13 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-29/win7xqx.jpg

 

Windows Loader یک نوع کرک بوده که برای افرادی که از ورژنهای غیر اصل ویندوز استفاده میکنند مناسب است.
حتما پس از نصب ویندوزهایی چون 7، ویستا یا ویندوز سرور 2008 به اخطارهای اکتیو نبودن ویندوز بر خورده اید.

 این نرم افزار توسط یکی از قدرتمند ترین گروه ها کرکر دنیا ایجاد گشته به سادگی و تنها چند کلیک ساده ویندوز شما را اکتیو نموده تا جایی که به سادگی به اینترنت وصل شده و ویندوز خود را از سرور رسمی مایکروسافت بروز رسانی نمایید.

 

ویژه گیها:

به روز شده تا 12-12-2010
به عنوان یک برنامه مستقل اجرا میگردد
به تمام زبانهای ویندوز قابل اجراست
رفع خطاها در زمان استفاده
پشتیبانی از پارتیشنها
قابل اجرا بر روی سیستمهای x86 and x64
اکتیو نمودن تمامی نسخه های ویندوز
انتخاب دقیق ورژن ویندوز و اکتیو نمودن آن

 

این نرم افزار قابلیت فعالسازی و پشتیبانی از ویندوزهای زیر را دارا می باشد :

Windows 7 Ultimate
Windows 7 Professional
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Home Basic
Windows 7 Starter
Windows Vista Ultimate
Windows Vista Business
Windows Vista Business N
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Starter
Windows Server 2008 R2: Enterprise
Windows Server 2008 R2: Standard
Windows Server 2008 R2: Foundation
Windows Server 2008: Enterprise
Windows Server 2008: Standard
Windows Server 2008: Foundation
Windows Small Business Server 2008

 

 

حجم:3.8مگابایت

 

  دانلود لودر:دانلود با لینک مستقیم

 

 

 


  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 
بازديد : بار
16:0 | یک شنبه 13 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

Privatefirewall  ها و دیوارهای آتش امروزه بین اکثر کاربران اینترنت فراگیر شده است و کمتر شخصی وجود دارد که بدون مجهز بودن به یکی از دیوارهای آتش وارد دنیای پر از خطر و حمله ی وب شود و اطلاعات ارزشمند خود را در معرض خطر قرار دهد.
شرکت Privacy Ware که در زمینه ی امنیت فعالیت می نماید نسخه ی جدید دیوار آتش خود را با نام Privatefirewall عرضه نموده است. این Firewall قدرتمند تمامی فعالیت های سیستم را زیر نظر میگیرد و از هرگونه حمله به سیستم شما و پخش کرم در سیستم و ورود نرم افزارهای مخرب جلوگیری می نماید. علاوه بر این به هیچ نرم افزاری اجازه ی دسترسی به اینترنت و فعالیت در آن را بدون اطلاع شما نمی دهد بنابر این خیالتان از جانب امنیت سیستم تا حد بالایی راحت خواهد بود. سایر توانایی های این دیوار آتش شامل Block کردن آدرسهای ناخواسته و شناسایی میل های ناشناس و مزاحم و دادن گزارش آنی کار مخفی نمودن شما در اینترنت میباشد.

کمیاب آنلاین



دانلود با حجم ۷.۲ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

بازديد : بار
15:51 | یک شنبه 13 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

KoolMoves 8.2.0 نرم افزار محبوبی در ساخت انیمشن های فلش میباشد، که توسطه کاربران مبتدی و حرفه ای برای جذاب کردن وب سایت ها مورد استفاده قرار میگیرد. انیمشن های فلش ساخته شده توسط این نرم افزار را میتوانید برای تبلیغات روی سایت های مختلف به کار ببرید. KoolMoves نرم افزار پیشرفته است که تا حدودی میتواند جانشین Macromedia Flash در ساخت انیمشن های فلش باشد. این نرم افزار با دارا بودن افکت های فراوانی به شما در ساخت انیمشن های فلش با کیفیت بالا کمک شایانی میکند.

 

 

از ویژگی های KoolMoves 8.2.0 :

  • قابلیت وارد کردن فایلهای SWF
  • قابلیت وارد کردن فایلهای FLV
  • اجزای ویژه (مثل. list box)
  • 67 اکشن اسکریپت بر پایه افکت
  • ۱۰۰ افکت ویژه متن
  • ۲۸ الگو پیش ساخته برای وب
  • ۳۴۳ کلیپ آرت و انواع دکمه
  • استفاده از Wizard برای ساخت انمیشن ها
  • نمایش های ویژه ای از انمیشن
  • دارا بودن Action Script فلش ۸
  • افکت های ویژه میان پرده، چرخش و فشردگی
  • ایجاد قابلیت mouse-over به سادگی
  • استفاده از pre-loader ها به آسانی

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۹ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

بازديد : بار
21:47 | شنبه 12 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

Artisteer 3.0.0.45570 نام یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت قالب وبسایت به صورت سریع و آماده است. با این نرم افزار شما به سرعت تبدیل به یک متخصص طراحی وبسایت می شوید. از قابلیت های این برنامه می توان به ویرایش و برش گرافیک، برنامه نویسی به زبان XHTML و CSS، طراحی آسان قالب های جوملا و دروپال و وردپرس و پوسته های DotNetNuke اشاره کرد. همچنین شما توسط این برنامه می توانید قالب وبلاگ بسازید در عرض چند دقیقه البته بدون نیاز به فتوشاپ یا و یا داشتن محارت فنی.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Artisteer :

  • طراحی قالب وبلاگ در عرض چند دقیقه
  • ویرایش و برش گرافیک
  • برنامه نویسی به زبان XHTML و CSS
  • طراحی آسان قالب های جوملا و دروپال و وردپرس و پوسته های DotNetNuke
  • رابط گرافیکی کاربر پسند و کارایی بالا
  • استفاده آسان

توضیحات :

  1. نرم افزار رو نصب کنید
  2. محتویات پوشه کرک رو در مسیر نصب نرم افزار قرار بدید
  3. نرم افزار رو اجرا و با keygen رجیستر کنید

 

 

حل مشکل save نکردن نرم افزار

 

01. Uninstall any previous release of Artisteer.
02. Clean the registry with regedit : “[HKEY_CURRENT_USERSoftwareExtensoft”, and delete a “Extensoft” key (whole “folder”).
03. Run “ViewVID.vbs” to see the hard disk ID (must be: 8CC54BFB, if not this, use “ChVID.exe” to change).
04. Copy “ChVID.exe” to “C:” (eg: “C:ChVID.exe”).
05. Run the console (CMD) as administrator.
06. Go to “C:”.
07. In the console type “ChVID c: 8CC5-4BFB” (without the quotes).
08. click “Ok” to all, until a message confirms the ID change.
09. Close the console and restart the computer.
10. Once the computer is booted again, use “ViewVID.vbs” to verify that your new ID is: 8CC54BFB.
11. Install “Artisteer.3.0.0.32906.exe” and follow the indications.
12. Let me finish the installation, do not run the program (Uncheck the “Run the program) and click “Finish”.
13. With Windows FireWall select “…Artisteer 3inArtisteer.exe” and  LOCK IT so it can not access the internet (this step is essential) – If  you dont know to lock it by firewall, try to disconnet your internet  connection(unplug cable) and you see that will work
14. Now, run the file “Artists 3 lic.reg” and accept the warning window.
15. Ready, you can use Artisteer 3 and save templates modified!.

 

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۱۰۴ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

بازديد : بار
21:44 | شنبه 12 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

آیا به فکر این افتاده اید که ویندوز خود را با خود همراه سازید و در فلش مموری خود جا به جا کنید ؟ به کمک نرم افزار Windows 7 Ultimate USB Stick Edition 2.0 به راحتی می توانید ویندوز ۷ خود را در فلش مموری خود جا به جا و در هر سیستمی که خواستید ویندوز خودتان را اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

 

 

 

 MD5 Checksum: 7d82eec7b076150cd5aa780c0ffb95fc

Included software:
Driver Genius Professional – quickly find the drivers you need
Chrome Plus [with adblock]- because Internet Explorer sucks…
Steam – now you can carry all your favorite games with you – everywhere!
Everest Ultimate – Get advanced information about your hardware
7zip – a free WinRAR replacement
uTorrent – never stop downloading and seeding!
CCleaner – easily free up disk space

Included tools:
Win7logon changer – change your logon background
Ultimate Win7 Tweaker
ProceXP – advanced task manager
PassRenew – change passwords, add/delete users on any computer that you start
your new portable Windows on!
Wingate – start programs without logging on, log on without password (can be
used for recovery (or evil) purposes)
GodMode – useful Windows 7 easter egg

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۱٫۸ گیگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

 

بازديد : بار
21:3 | شنبه 12 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

Ashampoo Undeleter 1.10 نرم افزاری بسیار کاربردی جهت بازگرداندن فایل های حذف شده می باشد. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید فایل های حذف شما شامل عکس ها، آهنگ ها و برنامه ها و … را بازیابی نمایید. از ویژگی این نرم افزار می توان به سرعت بالای آن اشاره نمود. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار داشته باشید.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از دانلودها ، دریافت کنید.

 

Ashampoo Undeleter بازیابی انواع فایل های حذف شده با Ashampoo Undeleter 1.10 قابل حمل

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Ashampoo Undeleter 1.10 :
سازگار با انواع سیستم فایل ها
سازگار با انواع حافظه ها
سرعت بالا در اسکن
بازیابی سریع و آسان فایل ها
شناسایی اکثر فرمت های رایج برای بازیابی
استفاده از جدیدترین تکنولوژِی ها در بازیابی
استفاده از الگوریتم های جدید برای بازیابی سیستم فایل های مختلف
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

 

 

password بازیابی انواع فایل های حذف شده با Ashampoo Undeleter 1.10 قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download بازیابی انواع فایل های حذف شده با Ashampoo Undeleter 1.10 قابل حمل لینک دانلود – 11.3 مگابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
18:41 | شنبه 12 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

تلویزیون من نرم‌افزاری است که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی و پخش موسیقی‌های خاطره‌انگیز به‌وسیله این نرم‌افزار امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به این نرم‌افزار اضافه نمایید. این نرم افزار فارسی و کم حجم را هم اکنون از دانلودها دریافت کنید.


 ویژگی‌های کلیدی تلویزیون من:
- محیط جذاب و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
- کاملا رایگان و بدون محدودیت

 کمیاب آنلاین



دانلود با حجم ۱۸۸ کیلوبایت

پسورد: www.kamyabonline.com

بازديد : بار
18:39 | شنبه 12 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

یکی از پر استفاده ترین حافظه های جانبی که امروزه مورد استفاده کاربران  بر روی سیستم های کامپیوتری می باشد، هارد دیسک است. هارد دیسک ها قطعه  های سخت افزاری  ای می باشند که امروزه می توان آن ها را در مدل های مختلف با ظرفیت های  مختلف نگهداری اطلاعات در بازار سخت افزاری مشاهده نمود. اطلاعات و فایل  های مختلف سیستمی و کاربران بر روی این دیسک ها ذخیره سازی می شوند. رسیدگی  به این قطعه سخت  افزاری هر از چند گاهی به یک امر ضروری تبدیل شده است ، زیرا در این  حافظه اطلاعات و فایل های مختلف کاربران نگهداری می شود. نرم افزارهای  زیادی امروزه به کاربران در امر رسیدگی به مشکلات و بهینه سازی هارد دیسک  کمک می نمایند. Diskeeper 2011 Pro  Premier نام نرم افزاری می باشد که نسخه جدید آن در سال ۲۰۱۰  برای کاربران عرضه شده است. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود  تا با استفاده از ابزارهای موجود اقدام به بهینه سازی هارد دیسک نمود و  مشکلات آن را در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری برطرف  کنند. انجام عملیات defragment به منظور رفع مشکلات  احتمالی دز درایوها، کنترل پارتیشن ها، مشاهده نموداری از هارد دیسک و  میزان فضای خالی و اشغال شده، نمایش فضای اشغال شده توسط فایل سیستمی،  افزایش کارایی هارد دیسک با استفاده از ابزارهای بهینه سازی و … تنها چند  ویژگی از ده ها ویژگی این نرم افزار می باشند. این نرم  افزار محصولی از شرکت Diskeeper می باشد.

 

Diskeeper Pro Premier2011 بهینه سازی هارد دیسک با به کارگیری Diskeeper Pro Premier 2011 Pro Premier 15.0.963

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Diskeeper 2011 Pro Premier:
- سرعت بسیار بالای عملیات Defrag با استفاده از  تکنولوژی هوشمند I/O
- توانایی یکپارچه سازی حتی با وجود ۱% فضای خالی  روی دیسک
- قابلیت تفرق زدایی هارد دیسک در بدترین شرایط (توانایی  راهبری میلیون ها قطعه جدا افتاده)
- مجهز به بخش FragShield برای  جلوگیری از ایجاد Fragment در فایلهای اصلی سیستم
- زمانبندی هوشمند و آسان  برای انجام عملیات Defrag به صورت دوره ای
- تعمیر بخشهای آسیب دیده پس  از عملیات Defrag
- پشتیبانی کامل از ویندوزهای ۶۴ بیتی و ویندوز سرور
-  سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

password بهینه سازی هارد دیسک با به کارگیری Diskeeper Pro Premier 2011 Pro Premier 15.0.963پسورد فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی هارد دیسک با به کارگیری Diskeeper Pro Premier 2011 Pro Premier 15.0.963 لینک دانلود – 11.5 مگابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
18:38 | شنبه 12 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

Hybrid L نام یک ویرایشگر حرفه ای طراحی شده برای اچ تی ام ال می باشد که به شما کمک می کند به سادگی صفحاتی را که می خواهید طراحی نموده و با استفاده از پیش نمایشگر داخلی برنامه آن را قبل از ذخیره سازی مشاهده نمایید . نمایش دادن کد ها و تگ هادر رنگ های متفاوت در درک صحیح تر از آنچه ساخته اید شما را یاری می نماید . علاوه بر این نمایش دادن شماره هر خط در سمت چپ ویرایشگر این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی در سرعت بالا لاین مورد نظر خود را پیدا کنید . همچنین ویرایشگر Hybrid L به صورت WYSIWYG می باشد و بدین معنی است که همان چیزی که می بینید دقیقا همان چیزی است که خروجی اش را دریافت خواهید نمود .

 

Hybrid L ویرایشگر فایل های HTML به نام Hybrid L 1.36.0.0

 

 

 

password ویرایشگر فایل های HTML به نام Hybrid L 1.36.0.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download ویرایشگر فایل های HTML به نام Hybrid L 1.36.0.0 لینک دانلود – 1.9 مگابایت

 

بازديد : بار
18:37 | شنبه 12 آذر 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

برای این ساعت در سایت دانلود ها ضمیمه رایگان بایت شماره ۱۹۸ چهارشنبه ۹ آذر ماه را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید . ضمیمه بایت روزنامه خراسان با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات ، قیمت قطعات مختلف رایانه ، معرفی نرم افزار ، نقد و معرفی و بررسی بازی های راینه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف ، اخبار موبایل ، پاسخ به مشکلات کاربران موبایل ، معرفی نرم افزار های موبایل ، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته چهارشنبه ها منتشر می شود . برای مشاهده عناوین این هفته ضمیمه بایت به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

byte 198 ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 198 – چهارشنبه 9 آذر ماه ۱۳۹۰

 

 

 

ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره ۱۹۸ – چهارشنبه ۹ آذر ماه ۱۳۹۰ :


- کاهش تعرفه تماس های بین المللی ، از خدمت تا غارت

- مصاحبه با پیر امید یار ، موسس سایت حراجی e-Bay 

- نا تأخیر ، نه عجله ؛ رایتل

- فروش کالای تقلبی ممنوع

- مدعی حقوق بشر و نقض حقوق کاربران

- همراه وب با تلفن همراه

- سارقی که بی صدا می آید و می رود

- نسخه جدید اپن زوزه منتشر شد

- تلکام ، از نگاهی متفاوت

- نرخ ارز ، نبود نظارت و تشکل های نا کار آمد

- اینترنت در شأن ایران !

- همه مسائل  را حل کنید

- مشاهده اطلاعات سخت افزاری رایانه

- خوابتان را با اندروید تنظیم کنید

- فرار و جنون سرعت ؛ بازی موبایل

- هزار توی iphone

- مجموعه Spec Ops احیا می شود

- هشتمین نسخه از بازی ندای وظیفه موفق ظاهر شد

- و …

 

password ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 198 – چهارشنبه 9 آذر ماه ۱۳۹۰ پسورد فایل: www.downloadha.com

download ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 198 – چهارشنبه 9 آذر ماه ۱۳۹۰ لینک دانلود – 2.15 مگابایت

بازديد : بار
18:33 | شنبه 12 آذر 1390
نويسندگان